Ännu en helg

Så.. nu är helgen slut och man mår som vanligt precis som man förtjänar.
Gårdagens bravader var toppen, cruisingen blev som jag hade hoppats men det där med att cruisa det glömde vi liksom bort.
Vi ställde bilen på Sveavägen och pappa dukade upp med bord och stolar medan jag och syster satte oss på flaket till pappas bil. Där stod vi två riktigt blonda hetingar och blev fotograferade av både en och två fotografer. Jag vet inte om det var våra söta ansikten dom ville föreviga eller pappas bil men jag ska iaf hålla ögonen öppna, man kanske dyker upp i någon biltidning eller på en hemsida någonstans.
Senare när alkoholen tog sig så kom allt fler upp på flaket, det var där den riktiga festen var. Vi drack Olson mintu, ren sprit som smakar tandkräm och mycket farlig. Det är väldigt lätt att man tar en klunk för mycket, jag har nämligen sett vad det kan göra med folk och min pappa vet också precis hur man kan må.
Olson hade med sig en kompis också, en mycket trevlig figur som lät sig bli sminkad av lillesyster. Sen fick vi is formade som hjärtan och väldigt fina armband av honom. Ett riktigt charmtroll, skulle kanske ha tagit hans nummer.
Senare på natten vid 2 tog vi ett cruising-varv runt stan och sen åkte vi hem, det var alldeles lagom. Jag deckade ganska plötsligt när huvudet träffade kudden.

blondast i stanuppdukatcharmiga matte och olsonpå pappas flak trivdes jag

Klockan 7.40 på morgonen vaknade jag av värmen i mitt rum, det gick inte att ligga kvar så jag gick upp, öppnade fönstret, gick ut i vardagsrummet, kollade på tv, gick tillbaka och somnade i 3 timmar till. Vid 11 ringde Olson och frågade om jag ville följa med på folkrace. Jag var egentligen inte sugen alls, bakis och jävlig, men jag tänkte hellre åka iväg någonstans än att sitta hemma. När jag väl kom dit och hälsade lite smått så kände jag tröttheten smyga sig på. Jag snubblade mest runt och var ivägen så jag gick och la mig i bilen. Jag vaknar med ett ryck en stund senare av att en upprörd Anders står och gormar. Det var tydligen så att han tagit sig till final och sen pajade bilen så det blev inte som han tänkt sig och då blev han lite arg.. eller ja, han blev snarare förbannad.
Men men.. nu är jag iaf hemma och hade tänkt ta hand om mitt rum om jag orkar sen ska jag sätta på en film och sussa tror jag.
Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0