behöver finna en väg

Jag har kommit underfund med att sorgerna vill minsann inte försvinna. Så jag får ta tag i dom helt enkelt. Någon gång i framtiden...

Igår var jag ute med Liza, Caisa och några fler. Det var ju kaos. Liza blev lite ledsen på Caisa så vi träffades inte förens senare på Crazy Horse där det inte blev speciellt mycket roligare. Jag träffade en gammal bekant från Öland/Kalmar en snabbis och sen åkte vi hem, eller jag och Liza åkte hem Caisa träffade en kille så hon fick väl iaf  "ligga".. haha! 
Trots att kvällen var ganska misslyckad så lyckades jag göra av med alla mina pengar, ALLA!! T.o.m de på mobilen och jag fyllde på den igår. Som tur är så är det löning nästa helg och då kommer storkovan.
Då kanske det bär av mot Norrland om jag orkar. Det skulle verkligen behövas för jag behöver lite miljöomväxling och komma ifrån den här hålan.
En annan rolig sak som visar sig varje gång dagen efter är att mitt partyslitna knä blir värre. Det blir bättre efter en dag eller två visserligen men det kommer alltid tillbaka det är fortfarande svullet. Man bör kanske kolla det där snart, eller vad tycks?

Idag då? Jo idag ska jag antagligen vara barnvakt i stan. Lillesyster vill gå på The Voice konserten och hennes kompisar får inte gå utan vuxen och helt plötsligt så var jag den där vuxna... Jag vet inte riktigt hur det gick till, men nu ligger ansvaret på mig. Jag kanske ska säga att jag är sjukt eller något för jag vet inte om jag orkar.

.. ja juste, sen var det dom där jävla drömmarna. Jag har hört att om man drömmer något mer än en gång så går de i uppfyllelse. Jag hoppas VERKLIGEN att de gör det för jag orkar inte vakna besviken vareviga natt. Det är slitsamt för psyket. :(

Shing shong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0