cruisa natten lång

Så var det helg igen, igår började den och jag gick på barrunda med världens bästa linn.
Vi började på Sarbon sen skulle vi ta tuben till Thorildsplan men den skulle dröja 10 minuter så vi promenerade ist. På Thorildsplan fanns ingen krog så vi gick till nån lokal-krog i Alvik och tog en Grevens päroncider, bra skit! Sen tog vi iaf tunnelbanan till Fridhemsplan och gick på Nivå 22 och sen vidare till Starbar. Det var en trevlig kväll med massa tjejsnack och en massa fylle-sms, skickade till gud vet vilka.. Ber om ursäkt till dom som fått nått av mig, jag kommer inte ihåg vad jag skrivit...

Idag blev man väckt av en morgonpigg pappa och en tv-apparat på högsta volym, jag käkade ett ägg, duschade och åkte till Barkarby för att kolla på bilar. Vi träffade Björne, pappas jobbarkompis innnan som också skulle med. Alltid lite kul att ha lite ögongodis i närheten.
På marknaden där träffade jag Emilia, eller Eulalia som hon kallar sig nu för tiden, och några andra ekerö-people, det var trevligt. Jag blev medbjuden i bilen som hon ska köra på cruisingen ikväll och det lär ju bli ganska trångt på vårat flak så man kanske hoppar över dit senare. Sen träffade jag en jätte-gammal kompis, Angeliqa, en riktig raggare och hennes bror stötte jag också på, han är ännu mer raggare. Han har t.o.m frisyren. Haha! Det var skoj att se dom igen, det känns som det var år och dagar sen.
Hur som helst ska vi iaf på Stockholm Cruising ikväll och vi har precis fixat en chafför på riktigt nu efter mycket om och men. Det är nämligen så att vi har haft både en, två och tre som sagt att dom kan vara chafförer men sen bangat. Ganska orutinerat men nu är det kirrat, kl 16.00 bär det av mot stan och ännu ett äventyr. Det som känns jobbigast nu är bara att jag måste leva med musiken, men det ska man väl överleva förhoppningsvis.

Avslutningsvis vill jag bara citera en text jag läste på S.A.T.S; "Det bästa sättet att förutspå framtiden är att skapa den". Jag ska ta lärdom av detta...

Au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0