Det man inte kommer ihåg

...har aldrig hänt, och det står jag fast vid. Iaf när det gäller den här sjuka Tallinn-kryssningen. Den va helt galen.
Första kvällen började jävligt soft med jacuzzi och bastu, vi tog en cider i badet vilket var jävligt rutierat, värre var det att cidersorterna man fick välja mellan var Fizz och Kiss och tro det eller ej men Fizz var fan så mycket godare, Kiss smakade urin och med tanke på namnet så började man fan fundera alltså. Hmm.. Hur som helst, efter det var natten fortfarande ung så det började soft men urartade sig senare och gick över till galet med röj, jag har aldrig dansat så mycket och så porrigt som jag gjorde då, svetten, bokstavligen talat, sprutade. Tyvärr var ju inte killarna på dansgolvet lika "heta" som vi men de fick duga. Linn lärde t. o. m en 50- årig gammal gubbe att dansa, Goo Linn!! 
Men det var verkligen bone cracking fun och jag var inte det minsta bakis dagen efter. Det kallar jag rutti.
Däremot vet jag inte om väckningen var lika kul, på morgonen en sisådär timme innan vi ska gå av i Tallinn kommer en kapten-liknande gubbe in med en kärring och säger RAGGADISH! Sen stänger han dörren och går, varpå Wredde reser sig halvt skräckslagen och säger med mörk bakis-röst; vaah!? Och efter tio minuter kommer Lars med den galanta kommentaren raggardusch!? Jag tror fan att det kan ha varit så att det luktade så illa i hytten att han kanske menade att vi behövde en raggardusch. Det var i vilket fall som helst en bra morgon.

vi är braa!

Väl i Tallinn var alla överens om att vi skulle käka en fet burgare och vi begav oss till McDonalds som till vår stora besvikelse hade de skabbigaste hamburgarna jag någonsin skådat. Det där med att alla hamburgare från donken smakar likadant överallt är det nån jävel som myttat om, det stämmer ICKE!
Anyway.. efter det separerades paren för att hitta egna äventyr på varsitt håll, vi skulle shoppa loss lite och killarna hittade tydligen någon trädgård som de deckade i och efter det tog de sig en.. eller två öl på någon krog. Det var helt okey!
Den kvällen var den sjukaste kvällen på länge. Det började med jacuzzi och mys i en privat bastu för alla utom Lisilale och Linn som låg helt utmattade och sov på rummet. Det slutade med att Martin grät inne i den öl-stinkande bastun efter att ha fått tvål i ögonen.
Efter det var det bara att "tagga till", vi drack oss lulliga och tog oss till kareoke-baren där killar och tjejer drog loss på scenen och efter mycket om och men gled vi vidare till discot. Det var där allt började men det enda jag säger är att det var en galen kväll, vi shejkade och vi drack oss redlöst fulla. Sen var det lite andra bravader som är bäst om man lämnar osagt med respekt för en viss person som inte mår så bra över detta (ja det är mig jag menar, låt mig vara!!)

Imorse när vi var tvugna att gå upp så tror jag att jag talar för alla i våran hytt när jag säger att vi inte ville något hellre än att dö, stoppa en pistol mot huvudet och trycka av. Vi mådde så dåligt det snurrade och det vände sig i magen och vi var inte bakis, vi var fortfarande fulla. Vi hade i stort sett bara hunnit stänga ögonen och sen var det dags att packa ihop och rulla ut. Inte helt okey. Dessutom låg det en annan kompis på golvet, dock inte en hyttkamrat, som Wredde lyckades stampa lite på när han skulle öppna den bankande dörren. Martin hade ramlat ner från över-slafen men har självklart inget minne av detta. Och som på alla galna resor så måste det ju vara åtminsone en som klantar till det rejält och i detta fall var det just Martin som tappade bort sitt pass, jävligt orutinerat!

Nu har jag iaf kommit hem och käkat ännu en fet hamburgare, av någon anledning är det sjukt gott dagen efter. Jag har sovit eller rättare sagt deckat framför en film i en timme för att ta igen lite sömn och nu är det dags att städa igen men jag säger bara en sak, Tallinn är BRA SKIT!
nasty!!shoppingglada upp på däck
första kvällen utanför SPACE, discotinga jävla kommentarerdet går bra att gå!?
RAGGADISH!! på väg från jacuzzibad

Kommentarer
Postat av: Lindilale

Tallinn är RIKTIGT bra skit, när åker vi igen? ;)

2006-08-03 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0