DRAMAQUEEN? moï?

Ännu en dag har kommit och gott. Jag lyckades fylla denna med aktiviteter. Åkte till stan med lillesyster Linda och shoppade. Det blev inte så farligt mycket den här gången heller, men lyckades spendera lite över tusenlappen.
Efter shoppingen gick vi på bio, det fanns inte så mycket att välja på så vi såg the break up. En helt okay film men kanske inte något man behöver se på bio.
På vägen in till stan gjorde jag något konstigt för mitt tidigare skadade ben och det gör lika ont som när olyckan skedde, dvs på Leos student den 9:e juni om jag inte kommer ihåg fel. Jag kan knappt gå :( .
Jag är så frustrerad över allting just nu, det är så mycket som jag egentligen måste göra och ännu mer som jag VILL göra. Först och främst vill jag åka långt ifrån det här skithålet och alla minnen och personer som finns här. Samtidigt måste jag verkligen skaffa ett jobb och tjäna pengar. Sen är det det där körkortet som jag verkligen måste ta tag i och sen har det varit prat om en roadtrip med tjejerna och en sista-minuten-resa... Aaaaah! Och på allt detta händer det här med mitt knä och i min hjärna föregår fullständig kaos bland känslor och minnen. Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till, jag flyr fältet!!!
Så mycket skit för en liten sak med knät, tänk att en sådan skitsak kan väcka så jävla mycket helvete. Eller så är det så att det alltid har funnits där men jag har inte riktigt släppt ut det. Vill inte vara den där negativa personen som klagar, jag gömmer henne hellre under den fasaden jag har nu. Finns ändå ingen annan än jag själv som kan göra något åt det... Aja, fuck it, det är lill-lördag idag så snart är det helg igen. Yeeah!!

Imorgon ska jag och syskonen besöka världens coolaste farmor.
Peace!

... btw, kan du typ dra, försvinna, sluta existera i mitt huvud och mina drömmar det skulle göra mitt liv sjukt mycket lättare.. Thanks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0