en ny blogg endast för moï

Hejsan! Det var ett tag sen jag bloggade, jag har liksom tappat lusten.
Dock har det inte hänt något spännande som är värt att skriva om så ni har inte missat något.
I helgen, alltså den kommande, skulle jag ha åkt till Norrland, Örnsköldsvik, men jag känner att jag inte orkar det så jag drar ut på krogen med mina tjejer istället.

Har skaffat en annan blogg paralellt med den här som egentligen är totalt ointressant för resten av omvärlden men jag skriver i den för att få ut känslor och diverse. Men den är inte menad för allas ögon så om ni ABSOLUT vill läsa så får ni fråga om användarnamn och lösenord. (http://ceciiliaa.blogg.se/1/)

Får se om jag kanske går på bio eller nåt skoj i veckan, I let you know.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0