Love my two L's

Shuuee!!
Igår vaknade jag av Chris Browns vackra stämma som signal på luren. Det var Lisilale som ringde och sa att jag skulle kliva upp och komma in till stan för en fika. Jajjemen sa jag och gick upp för att sminka mig, men till min stora förvåning (INTE) så hade lillsyster snott med sig både väska och smink. Förbannad som jag var åkte jag till Vällingby och handlade smink för att sen smita in på donkens toalett och börja spackla.
Ett par timmar senare sitter jag Lisa och Linn på ett café på Hamngatan och surplar i oss en varsin latte/smoothie/juice. Vi snackar lite skit som vanligt och uppdaterade varandra med de senaste händelserna. Konversationen slutar med att lilla jag blir inbjuden på par-middag trots att jag är jätte singel och det är klart jag tackar ja, tråkigt liv som jag har.
Par-middagen bestod av pasta bolognese som Linn och Lisa kämpade med (eller?) och vitt vin alt. öl för grabbsen. Den slutade dock med "jag har aldrig" samt "sanning eller konsekvens". Det kom ut ett par riktiga sliskiga hemligheter och fantasier. Dessutom fick jag en puss med en smäll i skallen på köpet och Martin körde en lapdance för Linn och vice versa. Det var inte helt fel för mig kan jag ju säga.
Och med min vanliga tur så hade ju batterierna på luren tagit slut så den va tokdöd och mina kära päron trodde jag var på väg hem till middagen och helt plötsligt var klockan 23.00, OPS! Jag slängde iaf iväg ett sms till pappa och berättade att jag sov hos Linn som han fick imorse, jag kan säga att de var inte så glada på mig, inte den här gången heller. Olson var ganska orolig också, jag fick nämligen ett sms av honom där det stod att han undrade om det hade hänt något.

Lisa och Linn, hihi en gammal vimmelbildOlson , haha!

Idag då.. Jag vaknade av en morgonsöt Lisa som kom in med frukost på sängen och levande ljus, Lisa är lycka!
Sen tog vi en biltur till Solna, sen till Hässelby via Täby. Sen jag kom hem har jag letat jobb på internet och käkat. Mycket intressant.. Hrmm!

Imorgon börjar helgen igen och jag hade planer för både fredag och lördag men de förstördes. Lisa och Linda som jag skulle ut med på lördag skulle jobba så det sket sig men imorgon ska jag iaf på tjejmiddag hos min gamla vän Sandrew så vi får hoppas på det bästa :).



En annan sak jag inte kan riktigt komma över är våran lilla Moa som bara lämnade mig och alla andra utan att säga hej då. Det är lite sorgligt för vi träffades så sällan innan och nu är hon borta, varför? Hoppas du och Niklas har det bra där borta iaf, vi saknis er!

Niklas och Moa


...annars mår jag som jag förtjänar.. antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0