Orutinerad dag

Idag har nog varit en av de mest sega och meningslösare dagarna på "semestern". Det enda vettiga jag gjort är att åka och handla och hjälpt pappa vilket känns ganska patetiskt.
Snart ska jag iaf ta tag i mitt rum och försöka storstäda så gott det går i den här värmen.
En annan bra sak med den här dagen är att jag och mamma har kommit fram till, eller egentligen mest jag, att vi MÅSTE börja träna och våran hurtiga idé var att gå upp innan 7 imorgon när gymmet öppnar och se till att träna innan frukost! Goo mig.. och mamma!

Igår dock låg jag med flickorna i familjen på Ängbybadet, vi stekte, badade och kikade på lite kändisar. Kicken från Poodles och Anton Körberg var nämligen där och doppade sina blonda lockar i det bakterifyllda havet. Det fanns självklart annat mysigt ögongodis att vila ögonen på också.
Jag kan lätt säga att jag dessutom fick mer uppmärksamhet på stranden än vad jag ville ha eftersom jag lyckats färga håret vitt/gult och blev jagad av elaka mördargetingar som var ute efter mitt blottade kött och jag som annars är så lugn orkade inte mer efter ett tag och var tvungen att ta några slalom varv mellan handdukarna på gräset självklart svagt skrikandes och panikslagen. Domhyve-getingar säger jag bara.

solar solning i cypern =)

Senare på kvällen åkte jag och blondie nummer 2 i familjen till Rålis för att träffa Jonta med kompisar. Inget blev väl egentligen som vi tänkt oss när Jonta råkar tappa vårat vin i backen så vi har ingen alkohol vilket gör syster yster totalt ointresserad av att fortsätta resan in till stan men jag kommer med den briljanta idén att vi kan köpa 3,5:or och hon nappar såklart direkt (hon är ju trots allt 15 år). När vi kommer fram så går vi självklart av vid fel station och Linda får bära runt på sina öl i hela stan. Till slut kommer vi rätt och vid det laget har min kära blondin till syster mer än smärta i armarna efter att har burit all öl. Men det hjälps inte vi fortsätter tills vi är framme och jag vägrar ta ölen som hon skulle ha.
Till slut kom vi iaf fram och börjar dricka lite, min syster blir självklart lite på lyset men det är ändå jag som lyckas trampa i bajs och får åka hem senare på kvällen barfota. Jävligt orutinerat, men en skön kväll ändå.

Bra skit!! me and my siz'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0