Rastlösheten...

En hel vecka har gått och jag har inte gjort något kul. Det kan visserligen bero på att jag är pank men jag har ändå väldigt dåligt samvete. Fast jag har tränat gaaalet, HURTIGA MIG!!
Jag har också varit duktig och tvättat och städat hela huset.. Okey det var ett skämt, städaren städade hela huset men det kunde ha varit jag... eller?


Men jag har lärt mig ny förkortningar dock, av världens bästa Olson.
- BRUK = Brutalt Rövknullad Utan Känslor
PLÄP = Pung Längre Än Penis
Bra att veta, det är tur att jag har Olson annars skulle jag nog inte klara av vardagen faktist.

.. Imorgon är det fredag och det betyder bara en sak.. UUUUT!! Pamela ska ut med massa kompisar likaså Linn och Liza och någon till så förhoppningsvis blir det inte lika illa som sist (peppar peppar ta i trä). Dessvärre är det löning så det kommer vara panikmycket folk ute. Men det är alltid mysigt med lite närhet på dansgolvet.. eller?

BRUK på er allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0