Remember..?

Så har ännu en helg kommit och gott.
Det blev ju utgång till slut i fredags med Liza, Caisa och Linn. Vi åkte först till nåt förkröksställe sen hamnade vi på nåt litet place som hade ett live band. Helt OK kväll men jag lyckades bli alldeles för full utan att märka det, jag har nämligen luckor och var sjukt bakis dagen efter.
Vi sov hemma hos Linns syster som bor på Odenplan i en jättefin lägenhet och dagen efter satt vi hela dagen och kollade på tv. Det var sjukt skönt.
På förmiddagen någon gång hörde jag av mig till pappa från Linnes mobil eftersom min lur vad tokdöd. Han hade tydligen varit jätteorolig när jag inte hört av mig, likaså pappas kompisar... Men iaf, de skulle in till stan och käka så jag följde med eftersom jag inte hade käkat något på hela dagen och av någon anledning slutade det med tequila race, pappa bjöd på allt. Hans planer var att supa mig under bordet men jag var så fruktansvärt bakis så allt jag drack åkte hiss i halsen på mig.
Senare ringde jag Olson och frågade vad han hade för sig, han gjorde inget speciellt så jag tvingade honom att dra ut på krogen så jag kan få ha lite skoj iaf, så vi drog ut och jag fick i mig en del. Efter krogen blev det Tullfritt och sen hem. Bra helg? Ingen aning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0