stackars mig?..

Uss vilken jobbig dag. Har bara mått dåligt, haft ont och alla har bara tjatat.
Jag vet att jag är lat men jag har faktist letat jobb och fixat ansökan och cv idag (fick hjälp av världens bästa kusin, tack älskling!).
Jag vet inte vad som hänt med min käke, eller under käken. Har haft sjukt ont och kan inte luta huvudet bakåt och knappt öppna käften. Som toppen på moset märkte jag att jag hade världens knöl uner käken också. Det blir bara till att åka till vårdcentralen IGEN, jag skulle åkt dit för längesen med mitt knä men orka.. och nu är jag tvungen.

Jag måste dessutom fixa körkortstillstånd imorgon annars stryper både Olson och pappa mig..
Ååååh smärta.. det är liiite synd om mig just nu faktist, hoppas det bara är en sträckning eller nåt och hoppas att jag den här gången får en doktor som kan svenska...

Buuuhuuu!! :'(

Your'e the one that i want, the one that i need... (http://ceciiliaa.blogg.se/1/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0