Tisdag

Jaha, nu är det andra dagen i rad som jag har varit och tränat. Jag måste säga att jag är själv överraskad. Jag ska belöna mig själv med att sola solarium snart. Visserligen har jag redan gjort det både igår och idag men lite cancer skadar ingen... I vilket fall som helst så är jag för nonchalant för att bry mig om det just nu.

Jag var och småshoppade lite med syster igår också, fick tag på en bok som 90% av min vänskapskrets kommer hata mig för så jag kanske inte ens ska säga vilken det var... Eh skit samma.. det var "Ebbas stil -Guiden till en glammigare garderob". Haha, det var faktiskt ett riktigt kap, har redan fått en massa nya idéer till nästa shoppingrunda. Jag älskar inte Ebba von Sydow kanske men jag erkänner att jag tycker att hon har jävligt rätt i det hon skriver och om jag ska vara ärlig så förstår jag inte varför hon är så hatad. Avundsjuka kanske.. hrmm nej nu ska jag inte skriva mer om detta för jag kommer få en feting av någon då. Sorry mina älsklingar..

Imorgon är det en ny dag och jag har inga planer vilket gör att jag får lite ångest. Det värsta som finns är att inte göra någonting. Det som jag är lite bekymrad över är att trots festadet senast i lördags så är jag redan sugen igen, det är inte så bra. Jag tror att mina sorger har gjort mig till ett party monster, och gränsen mellan partymonster och alkis är hårfin. Hmm.. nej så illa är det nog inte men om det är tisdag och man är sugen på att festa så kanske man borde tänka om lite iaf.

Tänker...

Kommentarer
Postat av: JordgubbsLinda

Har också stått o hållit i den boken, försökte peppa mamma till o köpa den till mej. Men när hon inte ville så gav jag upp den, o nu lär jag ju inte få se nåt av den på ett tag :P Får rapportera om de står nå extra bra tips! Puss älskling!

2006-08-16 @ 05:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0