värme

Heey Hello!
Det är typ fortfarande sjukt varmt ute så jag och Liza spenderade dagen på Ängbybadet. Riktigt rutti, det är så skönt i vattnet och underbart att ligga och steka i solen. Dock känner man sig jävligt blek när man ligger bredvid Liza som solat solarium 5 dagar i veckan sen förra hösten.

Ikväll kan det hända att jag drar ut och dricker vin med Liza men sannolikheten är inte så stor eftersom min lilla Liza har så mycket annat att tänka på. Men Liza du vet att jag tänker på dig och hoppas på det bästa.



I Lördags var det ju kräftskiva hemma hos Lindilale. En mysig kväll med mycket dricka och MYCKET kräftor, jag dukade även upp för bodyshots för de som ville ha. Kvällen bjöd dessutom på lite spanking, potatiskrig, mobbing och teater, det var inte helt fel. Det slutade med att jag somnade på en lövtunn madrass på golvet, det var relativt obekvämt men jag somnade iaf.

nakenhetteaterapaspank me, choke me, pull my hairLisilale, min sköna böna

Dagen efter, alltså igår, mådde man ju som man förtjänade och värmen var oumbärlig så jag var tvungen att bada. Jag hade antagligen inte överlevt gårdagen om inte jag hade fått världens bästa present, en tusen-liters pool. Underbart var det, jag och syster satt i den och kastade min barbi-boll till varandra.

syster och jag tar ett dopp

Blöta kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0