Vin gör dig fin

Hey helloo!!
Inatt sov mina sköna bönor till systrar i mitt rum så jag slapp vara ensam, det kallar jag syskonkärlek.
Idag på förmiddagen åkte vi till världens häftigaste farmor och fikade, sen hade vi picnick sen fikade vi lite till. Sen kollade farmor på mitt knä och berättade att hon tyckte jag skulle gå till doktorn och "töma" det. Eeehm, jaa fast naaej! Det är nog ganska lugnt... *svälj*

Idags ska prinsessorna BLOND, dvs jag och Liza till Dao och pimpla vin. Bra skit! Så vi får väl se vart kvällen tar oss.
För övrigt har det nog inte gått en sekund utan att jag tänkt på... vilket är lite smått jobbigt. Det där med att tiden läker alla sår är en myt. Det har gått månader nu, okey! Get over it Cissi!!!!

Aja, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0