17 dagar kvar till Julafton

Igår så ville inte bloggen fungera. Pallade inte trycket helt enkelt. Idag verkar det dock vara mer sammarbetsvilligt.

Igår var jag hemma hela dagen och kollade typ på film; Another Gay Movie och Monsterhouse. En av dom rekommenderar jag inte för känsliga tittare. T.e.x sånna som tycker att alla bögar borde sättas på en ö där de är isolerade från resten av världen så vi slipper se dem. Det är inte den typ av människor som borde sen denna film och jag hoppas ni förstår vilken av dom jag pratar om. Den var äcklig rakt igenom ska jag berätta, och inte bara för att det var bögar, för det har jag inget emot, men ... Ja, äckligt!

Jag har också fixat en massa jobbansökningar och håller tummarna.... HÅRT! Annars har det inte hänt något skoj alls, var bara mest allmänt deprimerad igår p.g.a en dröm som var för bra för att vara sann bl.a men hey, skit som händer, livet går vidare. Tyvärr ;) !

Idag, ganska snart ska jag åka och övningsköra igen. Jag tycker nästan det är lika jobbigt varje gång men förhoppningsvis så lär jag mig mer och mer. Efter körningen kanske jag ska plugga lite men sen bär det av till gamla skolan för att hämta betygen och sen till Af för att visa dessa betyg. Puh!! Mycket att stå i idag.
Men imorgon är det iaf fredag, inte för att det händer något alls men man kan ju hoppas på det bästa.
För de som är intresserade har jag slutat äta helt efter att ha kollar på bilder från sommaren 2004 (som förövrigt var den bästa sommaren i mitt liv). Tråkig kropp man hade då liksom, Jessica Alba släng dig i väggen.



Det var allt för nu!
Auf Wiedersehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0