Dagen för dopparedagen

...och dagen efter kvällen före!

Igår var en ganska så bra dag. Eller den dög iaf! Familjen var bjudna på middag hemma hos farmor i Sundbyberg och det var mest mys.
Efter middagen var meningen att jag, Lisa och Linn skulle dra ut och festa lite men vi fick lite medhäng. Jag hade tänkt åka direkt från Sumpan men blev istället hämtad av Chaplin och blev körd hem där resten av packet stod och väntade på att bli insläppta. Det behövdes nämligen föras och de röstade tydligen och det blev hemma hos mig. Efter några öl, cider och lite groggar tog vi en stor taxi till stan och där inne var det röj. Innan vi klev in i taxin träffade vi på Andreas dock, det var lite skoj han drabbades lite av Linns fyllesnack trots allt och antagligen lite av mitt också men jag tror inte jag sa så mycket, hann inte riktigt.
Hur som helst... Jag och tjejerna skakade rumpa och det var inte LITE heller. Vi hade sjukt kul och vi fick precis så mycket uppmärksamhet på dangolvet som vi ville ha, av ALLA. Jag och Lisa gjorde ett par pojkar väldigt lyckliga men idag är det noll ångest för jag har inte gjort något som jag ångrar. Det är skönt... Jag hade ju inga pengar på mobilen så kunde liksom inte höra av mig till någon heller.
Jag åkte taxi hem med Olson och Chaplin som sov bredvid varandra på madrass i rummet mittemot mitt. De var så söta så!

Idag mår jag ju lite så där halvt. Jag mår lite bättre än jag förtjänar men jag känner mig väldigt ensam just nu dagen innan julafton. Jag har träffat Sandra och bytt klappar och jag kunde liksom inte hålla mig, så jag öppnade dom på en gång. Jag fick 6 glasunderlägg med bilder på henna och mig på hur jävla grymt som helst sen så fick jag en kopp med texten "I'm not a snob I'm just better than you¨" på. Typ klockren och Sandra tyckte att den va såååå jag! Haha, jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller inte men jag har valt att ta det med en nypa salt för ritktigt så dryg tror jag inte att jag är.
Mamma och pappa har som vanligt lite vänner här och Linda och Malin chillar på sina rum och jag har sjukt tråkigt. Det är väl som det ska vara när man är singel dagen innan jul helt enkelt. Det var ett tag sen jag var det så kommer liksom inte riktigt ihåg hur man gör? ...


Aja, jag ska väl kanske sätta på en film eller något mår ju som sagt inte helt bra.
Massa julkramar <3

Kommentarer
Postat av: sandrew

du har ju itne skrivit om mina fina julklappar :P

2006-12-23 @ 22:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0