en julgran uppe!

.. och en kvar!

Jag satte precis upp plastgranen på övervåningen, den är silver och blå som vanligt och kungsgranen som vi har här nere ska gå i guld och rött! Det blir fin-fint!

Nu ska jag städa lite i mitt egna rum som ser ut som ett bombnedslag IGEN! Jag fattar inte hur jag bär mig åt. Nu ska jag storstäda och se till att det håller i sig ett tag. Åtminstone fram till nyår för då händer det grejor!..
Kvällen efter nyår åker jag och Olle upp till Kläppen, om det kommer ngn snö vill säga. Det är ganska oklart än så länge eftersom det fortfarande är grönt i backarna och det verkar inte vara någon större snöstorm på väg så det känns lite skrämmande. Alla år i Kläppen och så är det ingen snö helt plötsligt, vad händer med våran värld?
Hmm, fick en deja-vu, känns som jag skrivit det där förut.. Men men, det var säkert värt att upprepas. 

Tidigare år

IDAG!!

Nej, städa var det! Sho hej!

Kommentarer
Postat av: Lisilale

Hoppis vekrligen att ni får snö, tills ni åker till kläppen!!! Annars tycker jag väldigt synd om er!!! MER SNÖ ÅT CISSI!!!! MER SNÖ ÅT KLÄPPEN!!!

2006-12-16 @ 19:55:40
Postat av: cecilia

TACK ÄLSKLING DU ÄR VERKLIGEN BÄST!!!!

2006-12-16 @ 20:21:51
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0