En vecka kvar till jul!

Jahapp, ännu en helg har svischat färbi.
Fredagen va ju som jag tidigare skrivit väldigt lugn men gårdagen var iofs lugn till en början men avslutades ganska vilt... Jag vaknade iaf inte själv i morse, eller i förmiddags kanske man ska säga.

hela dagen ha jag typ spenderat i sängen förutom kanske 20 minuter då jag har ätit och varit på övervåningen en snabbis. De senaste tre timmarna har jag sovit. Vet inte om jag var pömsig eller något men med tanke på att jag gick upp ur sängen första gången vid tre så känns det lite skumt att jag varit så utmattad. Jag kommer få ta igen det inatt när jag inte kommer kunna sova överhuvudtaget eftersom jag kommer vara alldeles för pigg.
Nu är iaf andra granen uppe och nu ska alla julklappar flyttas dit :). Dessutom är det bara en vecka kvar till julafton, weeij!

Jag har sjukt ont i mina mage, jag måste ringa ungdomssmottagningen imorgon det är något som inte stämmer alls, så här kan jag inte gå och må hela tiden. HORA!

Tror att jag iaf har fått många behov tillfredställda på något konstigt sätt, jag som är så galen i gottesaken tackade nej till både glass och saffransbröd. Skumt!
Hur som helst, saker som är bestämda i veckan:
Måndag: Körlektion 13.15-14.40
Tidsdag: Kista & Handla klappar/Baka julgodis hos farmor
Onsdag: ...
Torsdag: Körlektion 10.50-12.15
Fredag: Till farmor på middag
Lördag: ...
Söndag: Julafton hos kusinerna

Ja så ser min vecka ut än så länge men det lär väl ändras och dyka upp en hel del saker.
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: sandrew

du gjorde inget som jag inte skulle gjort va ? moahhaha;P

2006-12-17 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0