GOD JUL!!

Nu är det jul här i vårt hus, julen är kommen hoppfarallara!

Jag och min underbara familj har precis käkat frukost och Malin fick mandeln. Hoppas hon önskade sig något bra...
Vi "barn" i huset fick en varsin julklapp imorse när vi vaknade och alla tre, eller fyra, blev jättenöjda. Min var visst dyrast men jag klagar inte iaf... Malin fick The Sims 2, Linda fick en ny, fräck mobil och jag fick världens snyggaste skiddress. Burton ofcourse ;) , bara det bästa till den bästa!!
Jag och mamma kommer synas ganska bra i backen i Kläppen nästa vecka helt enkelt. Yeah!!
Snart ska jag gå upp och duscha och börja fixa iordning mig, Fanny ska också bli fin med ett rött band runt halsen. Det är jag som bestämmer det sen får familjen säga vad dom vill. Iofs är det inte ens vi som ska ha henne nu på jul men hon kan ju iaf vara fin när vi lämnar över henne...




Fanny har fått en massa fina paket: en rosa matskål, massa hundgodis, två leksaker varav en pip leksak som ser ut som en handväska. Det är vår lilla Diva och även hon förtjänar det bästa!
Jag tycker synd om familjen H. O som ska ta henne i bilen, jag har nämligen en känsla av att det kommer bli lite messy med tanke på att hon har blivit matad med både hundgodis och skinka så här på morgonen och något säger mig att Gunnar kommer vara ganska givmild han också...
Ja ja, jag är glad jag slipper få hundspya över mig den här julen iaf. HAHA!!!

Nej nu ska jag gå och duscha!
Från mig till er, EN RIKTIGT GOD JUL och massor av jukramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0