Happiness

Yes, idag körde jag igen. Det gick prima ballerina. Jag har lärt mig sakta ner farten iaf och nu återstår bara att lära mig stanna HELT och inte rulla framåt eller stå med dragläget i vid rödljusen. Min lärare trodde att jag vägrade stanna för att jag tror att jag ska få kärringstopp och det kan ju vara en orsak men själv har jag ingen aning.
Hur som helst, efter att jag kört klart gjorde jag typ två pärmar och sen var det dags att åka och möta Linn i Alvik på en fika. Lilla Nellie var med också, som hon är barnvakt till och hon va lite småbusig som vanligt. Jag fick en julkklapp av Linn, en rosa tröja från Gina Tricot, thank you my love! Nu ska jag bara hitta något skoj åt henne också.
Pappsen kom och hämtade mig och han hade varit hos doktorn (tydligen) och hade fått nån form av sak på armen som kollar hans blodtryck varje hel- och halvtimme för det var tydligen jättehögt. Det låg i 180 genom 120 när den ska ligga runt 70-80... Jag vet inte riktigt vad det betyder men det låter ju verkligen inte bra.

Dagen har bjudit på ett och annat lyckorus också. Jag vet inte riktigt varför men det kan ju bero på fina vänner och att det snart är julafton och imorgon ska jag faktist till farmor och baka julgodis.

Måndag: Körlektion 13.15-14.40 och fika med Linn
Tidsdag: Baka julgodis hos farmor
Onsdag: Julshoppa med Lajzan
Torsdag: Körlektion 10.50-12.15 och fika med Lisa och ev. Linn
Fredag: Åka hem till farmor på middag
Lördag: ...
Söndag: Julafton hos kusinerna
Lite ändringar redan nu som ni kanske ser :).

Ja juste, jag hittade ett par rosa Björn Borg kallingar i strl L här hemma så om det är ngn som saknar så är det bara att hollaaaah at me så får ni tebax dom.. HAHA, nee skämt o sido men jag tror att jag har råkat tvätta pappas vita kallingar tillsammans med nåt rött så de blivit rosa för det var ju obviously ingen som ägde dom. Och tvätta fel kan ju faktist hända den bästa, och det gjorde det ju också så... eller?

Nej, nu får det vara nog med tramset.
Hej då mina sköna vänner och kom ihåg ett bra knull förlänger livet.
För hur kan egentligen ett skratt förlänga livet om tiden går snabbare när man har roligt?

Kommentarer
Postat av: sandrew

knulla är bra medicin!!!

2006-12-18 @ 23:14:11
Postat av: Anonym

hell yeah!

2006-12-18 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0