Helgens bravader

Igår var det typ sjukt lugnt. Jag satt hemma med mammsen och minsta systern och kollade på film och svullade. Sen gick jag och la mig vid tolv, lillesyster (malin) sov i mitt rum så jag fick lite sällskap. Pappsen var på julbord med jobbet och var den första som ringde och halv väckte mig klockan ett på natten. Han hängde på nåt ställe på stureplan med en massa "brats" som han så fint själv beskrev det. Han drack nån citron shot av nåt slag för 220 kr styck och bricka efter bricka tog han in till alla sina kollegor på jobbet och självklart var det han som betalade. Han spenderade 3000 kr på två timmar, det är lika mycket som Martin spenderade på hela vår Vemdalen helg bara på sprit och det tyckte jag var mycket... Han ringde iaf och frågade om jag var ute men jag låg som sagt och sov så samtalet avslutades ganska snart och jag somnade om.
Nästa samtal var min Lisa som ringde klockan halv två för att övertala mig om att jag inte skulle gå ut utan vara med henne och följa med henne på fest idag men jag sov i pricip i telefonen så det blev ännu ett kort samtal.
Klockan 03.08 däremot fick jag sms som jag blev måttligt chockad av och det slutade med ett ganska långt samtal med en massa velande fram och tillbaka och efter det somnade jag inte fören sex på morgonen... Hade LITE problem med att sova efter det men det gick ju till slut  =/

Idag har jag käkat bakismat med pappa, inte för min skulle utan för hans skull. Han mådde inte helt okey eftersom han inte är van vid att komma hem vid tre på morgonen men det ordnade upp sig efter ett par öl.
Nu är päronen på någon fest där pappsen tydligen ska sminka mammsen, jag skulle verkligen vilja se hur det blir men man kan ju inte få allt här i livet och jag är övertygad om att pappa kommer vara bäst eftersom han har fyra tjejer i familjen som sminkar sig ganska regelbundet.
Jag själv ska ut med mina bröder och supa det kommer nog bli ganska så nice, sen får vi se vad kvällen tar mig. Om jag känner allt ganska rätt så hamnar jag i min säng tillsammans med min lilla vovsing men det är inte helt fel det heller för det är nämligen den bästa hunden i världen

Nej nu ska jag packa ihop mig för snart kommer skjutsen.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad är det din syster gör hela tiden? har det ngt att göra med hennes nya pojkvän?

2006-12-10 @ 09:17:04
Postat av: cecilia

ja bla. hon ljuger, försvinner utan att höra av sig, är otrogen, skiter i skolan, kan hålla på i evigheter. Det värsta är att hon ljuger om precis allt och stjäl!

2006-12-10 @ 14:22:55
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0