Helt okay natt

Var ute på krogen igår. På en vinterfest på Cafe Umbra. Det va skoj, 80 procent av folket bestod av gamla trollboda-barn. Herregud säger jag bara! Både mobboffer och mobbare var där, tragiskt.
Det var lite komiskt med den här festen, Olson bjöd nämligen med mig på en fest innan och sa att den va på Hornsgatan men jag var ju sen länge tillbaka bjuden på den här festen vid Slussen så jag kunde ju liksom inte tacka nej! Men vet ni vad? Vi hamnade på samma fest, hur stor är chansen att vi båda är bjudna på samma! Det kallar jag bra skit!! LYCKA på hög nivå.
Sandra var redan där med sitt gäng, eller ja Sofia och Issa. Det var ju inte så sjukt mycket folk kanske men det var kul att prata med människan som jag hade lite svårt att träffa och dessutom kunna vara sig själv. Jag fick ju verkligen en helt annan bild av henne men det känns ju fortfarande inte 110% rätt men det är framsteg iaf. Med tanke på att det är en bra kompis till Sandra så får man ju ge det en chans.
Olson var ju som sagt där också och jag fick en ganska fin julklapp av honom. Tack älskling! En Motorola Razr till Cissi, det är taget!...
Vid två började jag messa med THE EX och det slutade med hemfärd i ilande fart och en promenad från Vällingby hem till honom och den bästa natten, morgonen och eftermiddagen på LÄNGE!.. Jag kommer få äta skit för det senare men det tar vi då.

Nyss var jag på promis med Sandra som fått reda på en massa info vilket ledde till att jag fick reda på mer än jag ville som vanligt. Men hon fick snacka av sig lite och det var nog skönt för oss båda även fast det verkligen inte ändrar ett skit. Jag känner fortfarande samma sak och Sandra är fortfarande lack. Även hon ska starta en hemlig blogg för att förvandla känslor och tankar till ord...
Min VAR hemlig men det var väl fel människor egentligen som fick tag på lösenordet men valet är ju ens egna om man vill läsa eller inte. Det är ju verkligen mina innersta känslor och jag mår dåligt om jag inte får ut dom.

Nu ska jag sola och sen duscha. Senare ikväll ska jag göra något roligt med min Lisa som äntligen kommer hem idag. Dumma människa att vara borta länge!! FY!!
Puss på er mina änglar

Kommentarer
Postat av: sandrew

Älskar dig mest!

2006-12-26 @ 18:52:37
Postat av: lindilale

haha, fick du en motorola razr D&G? =)

2006-12-26 @ 20:54:59
URL: http://masslan.blogg.se/
Postat av: cecilia

nee, en svart ;( ,, men jag är glad för den.. :P

2006-12-27 @ 00:14:42
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0