Imorgon smäller det!

Jaha gårdagen blev ju ganska lyckad. Visst är det fruktansvärt creepy att vara ensam hemma men jag sysselsatte mig ganska bra.

Lisa var ju här till midnatt och efter det var det till att sätta igång och städa, jag plockade undan det mesta så det ser iaf någorluna ut här hemma. Det kommer ju tyvärr antagligen bli stökigt ganska snabbt eftersom folk ska gå inne med skor o.s.v. Hur som helst klockan två på natten ungeför satte jag igång och dammsugade jag var ju egentligen inte så trött och om jag hade gått och lagt mig hade det blivit ett rent helvette. Det är nämligen så att jag har jättesvårt för att vara ensam överhuvudtaget, det är det värsta jag vet. Det är nämligen då alla tankar smyger sig på och man blir som ett litet deprimerande monster. Dessutom är det läskigt, man hör ofta ljud i ett stort hus och även om det bara är vinden så kan jag få det till både våldtäcksmän och mördare.
Men vid tre-fyra fick jag iaf sällskap av en salongsberusad människa som var sjukt trött men var ändå på bushumör tydligen. Jag vet inte när vi somnade men somnade gjorde jag iaf och det är jag glad för. Sällskap är bra skit,  mer av det!! ;)

Idag.. snart ska jag rensa kylskåp och frys. Det kommer behövas mycket plats imorgon för alla champagneflaskor och annan alkohol och dessutom mat och välkomstdrink. Jag vet inte riktigt hur vi ska fixa det här men på något sätt ska det väl gå att ordna. Bra kommer det nog bli hur som helst för med människorna som kommer kan det inte misslyckad, vi har nämligen alltid kul tillsammans.
Men nu då, nu är det en ensam natt till och som tur är har jag en del att göra här hemma. Men jag har faktiskt inte ens Fanny hemma!! Jag har ingen aning om hur det kommer gå men det ordnar sig, det gör det alltid!

Killikill i maggropen nu stänger jag dagboken!

Kommentarer
Postat av: sandrew

du skulle ju ringa mig din knäppis!!! pusss å knull!!

2006-12-30 @ 18:15:21
Postat av: em

hoppas ni for en lovely night! maste saga att jag skapar trender med mina bert citat :) Halsa alla sa jatte mycket och parta pa, sjalva sa ska vi forsoka se thai kungen och ata nyarsbufe lugnt men trevligt :)
SMACK!

2006-12-31 @ 10:19:12
URL: http://jockeochemilia.blogg.se
Postat av: lindilale

måste säga att det är jäääävligt nice att va hos dig just nu.. riktigt bra initiativ (stavas det så?) att ha en nyårsfest :) du och lisa har fixat det riktigt bra! tack så mkt flickor! älskar er!

2006-12-31 @ 22:31:51
Postat av: lindilale

o gott nytt år (glömde..)!!! :)

2006-12-31 @ 22:32:22
Postat av: Linda

GOTT NYTT AR pa er alla knasbollar!
Hoppas ni hade en kalaskvall hemma hos Cicci. men det tvivlar jag inte en sekund pa, sadanna kalasprinsar o prinsessor som ni ar. :) Saknade er!
Puss puss

2007-01-02 @ 05:46:21
URL: http://gissela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0