Juldagen

Nu har jag precis kommit hem från moster där jag firade min jul. Det var mysigt att fira med mina småkusiner och jag tror jag sjungit som aldrig förr. Småkusinerna fick nämligen Singstar och det gick varmt i huset. Skoj skit!!

Vid tolv på natten slängde jag och syrran in handduken. Det blev liksom sjukt tråkigt så vi gick och la oss istället. Lajzan somnade väl på en gång och jag somnade första gången vid ett men vaknade igen av att tv:n var på sen somnade jag inte fören mycket senare men precis när jag hamnat i drömmarnas värld så ringer telefonen. Efter ett kort samtal och att Linda lackat så slängde jag på luren eftersom det liksom inte ledde någon vart och vid fyra-tiden när jag äntligen somnat igen så ringer nästa idiot!! Men jag la bara av luren för det fanns ingen chans att jag orkade snacka med nån full jävel som va ute på stan.. NO WAY!
Speciellt mycket sömn fick jag iaf inte...
Idag är jag ganska seg och otaggad men jag ska väl kanske ut senare ikväll på nån slags julfest. Jag hoppas jag hinner tagga till. Jag hade ju egentligen lite planer till idag med en person men han har väl antagligen glömt det så det blir väl till att sitta hemma och lyssna på alla pappas kompisar när de ska ha nån form av hockeyspelsturnering*suck*...

Hur som.. nu ska jag sola sen duscha och göra mig "fresher"..
Puss & Knull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0