kul fredagkväll

Jag har varit hemma med familjen, ja som vanligt alla utom Linda. Det var mysigt vi pratade en massa och mös framför "super ex girlfriend" som kanske inte var jättebra men det var skönt att vara hemma för en gångs skull och det kommer framförallt vara skönt att inte vakna imorgon bakis och ångestfylld. Jag ska faktist upp med pappa och träna imorgon bitti... Kom precis på att jag måste larma, hade ju inte gjort det =/ ... Så!

Imorgon blir det väl en liknande dag om jag får som jag vill men sen finns det alltid frestelser och nånting säger mig att jag kommer bli besviken imorgon men det är bara att vänta och se.. och hoppas!

Nej nu förstår ni inget så jag ska fortsätta kolla på "Hajar som hajar" som jag sett en triljon ggr innan men den är bra och lagom läskig så där när jag ska sova alldeles själv!!!

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0