Lite skoj info

Hejsan igen. Det var värst vad jag skriver men jag drabbades precis av ett mindre lyckorus när jag fick veta att det är snö i backarna i Kläppen. För det är ju nämligen så att så fort det blir minusgrader så drar dom på snökanonerna fullt och dessutom har Kläppen de bästa snökanonerna i hela Sälen. Så man kan ju kolla skillnden liksom. Aaaah, ännu finns det hopp, Cissi kanske får åka bräda trots allt. LYCKA!

kläppen fär några dagar sen
Snö, oh härliga snö!

Sen har jag fått en fin bild på en kompis som går naken genom Munsös mörka gator.. Dom vet ju verkligen hur man roar sig en tråkig natt på fyllan! Det är tydligen bara en va typ 400 filmer dom gjort tillsammans, man kan ju hoppas att alla inte är liknande den här =/
http://www.youtube.com/watch?v=-4zpCNPiMEo -Check it out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0