Nyår snart!

Igår så var det utgång igen. Ganska värdelöst men jag fick iaf träffa mina flickor och en av de var ju våran efterlängtade Lindilale som varit bort från oss ett tag nu.

Vi skulle föra på Nivå och sen dra vidare men jag vet inte vad som hände riktigt för alla tyckte tydligen att det va sjukt kul där. Jag drog därifrån vid halv ett och det är jag glad för idag kan jag säga.
Jag tog taxi "hem" fårn Vällingby och var ganska trött men kollade på "The hills have eyes" innan jag till slut somnade...
Jag, eller vi,  gick som vanligt upp alldeles för sent men det får man räkna med när man sover med den största tröttmössan som går i ett par skor. Mysigt var det iaf att sova länge utan att bli väckt av en grinig pappa.

Imorgon åker familjen iväg till Kläppen och jag ska städa. Jag har beställt buss-biljett till på Måndag också då det är min tur att fara upp mot snön. Då blir det åka av ska ni veta gott folk! SE UPP I BACKEN!
Det kommer som sagt inte alls bli samma sak i år som alla andra år men får försöka bita ihop och ha skoj ändå.
Imorgon hoppas jag att vi får lite planerat inför nyår så det inte blir så stressigt när det är dags.

Nej nu ska jag spela The Sims 2... haha.
Bit i tutten!!

Kommentarer
Postat av: sandrew

BIT TILLBAKA ;P

2006-12-28 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0