Torsdagsfräckis

En kvinna låg sedan flera månader i koma. Sköterskorna i hennes rum såg
till att tvätta och bada henne regelbundet. En dag när en av dem tvättade
hennes privata delar noterade sköterskan att det gav en liten liten respons
på monitorn när hon rörde kvinnan. Sköterskan provade igen och jo
verkligen, kvinnan rörde sig faktiskt.

De tillkallade hennes man och förklarade för honom vad som hänt och sa:
"Hur galet det här än låter så kanske lite oralsex kan vara rätt metod att
väcka henne ur koman."

Hennes man var mycket skeptisk men sköterskorna försäkrade honom att de
skulle dra för draperierna och stänga rummet för att de skulle få vara
ensamma. Maken gick till slut, om än lite motvilligt, med på det och gick i
kvinnans rum.

Efter några minuter planade kvinnans hjärtslag på monitorn ut helt. Ingen
hjärtaktivitet alls. Sköterskorna rusade in i rummet och skrek: -"Vad
hände?
Vad hände?"

Mannen svarade "Jag vet inte, hon kanske kvävdes."

Too much!? Eh, you can take it!
Hur som helst har jag lite fina filmer ni kan få kolla på. Dom är några år gamla men det är bra ändå!
http://www.youtube.com/watch?v=dlkpn0u02Cw Min vovsing knasar <3
http://www.youtube.com/watch?v=tDU72MhCLbo Papi sjunger i Kläppen <3

Idag kom en pömsig Lisa hit. Jag tyckte inte alls synd om henne, nyknullad som hon va! Fy på dig...
Farmor och Palle kom också, det var trevligt. Jag ska hem till världens bästa farmor och baka julgodis någon gång nästa vecka. Mumma!

Imorgon ska jag med mammsen till jobbet och baka pepparkakor med småbarnen! Världens sötaste småbarn faktist. Speciellt en liten Jon och en liten Melker!
Just det, det är fredag imorgon och jag har inga planer alls för kvällen. Tänk om man skulle vakna och inte vara bakis på lördag. Men vad ska man då hitta på hela kvällen!? Det är frågan!... Har ni förslag vad man kan göra ensam en fredagkväll så kan ni ju höra av er till mig ;) ... SJYSST!

Nej snart är det hopp i sängen, deppig och ensam ska jag ligga och tycka synd om mig själv framför en film... Jag måste nog snart försöka komma ifrån den här perioden som jag är inne i nu, man hamnar så lätt i den men det är desto svårare att ta sig ur. Men jag har lyckats förr så jag ska minsann lyckas igen!

Puss på er allesammans och sköt er annars...
I'm gonna beat seven shades of shit out of you!!!

Kommentarer
Postat av: Lisilale

Ja men sluta... det är bra skit"
"den här nyårs middan ska jag aldrig glömma"

2006-12-08 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0