Vi gjorde stan

Hejsan hoppsan! Idag var det mars pannkaka upp klockan nio, käka gröt och sen klä på sig och åka till stan med mammsen. Det var en massa mys och vi handlade klappar och jag hittade en klänning och ett skärp och lite smycken till nyår. Jag är ganska lättad trodde nämligen aldrig att jag skulle hitta en klänning som jag trivdes i men det gjorde jag minsann. Ett svart nummer som var väldigt fin.

Klappar:
- Lajzan
- Malin
- Mamma
- Pappa
- Linn
- Sandra
- Lisa

sen tror jag inte att det är några fler... Har ju ingen pojkvän att handla till längre tyvärr så..
Men jag måste erkänna att jag blev galen av att inte ha någon kille när jag va inna på SALT i Kista, de har så mycket fräscha kläder där som jag bara ville att "min pojke" skulle ha. Men som sagt... Ingen pojke, ingen klapp! Det är bra att jag sparar pengar på det iaf ;) ..
Nej nu ska jag dricka lite cider och sen duscha.
Ciao!

P.S Stackar Lisa har haft en dålig dag så tyck lite synd om henne -http://lisilale.blogg.se/161206182440_smsta_dan_p_lnge.html. D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0