3 dagar kvar

Idag var det en mycket varm dag ute, värmen ute var dock ingenting mot värmen i vagnarna som vi städade. Jag överdriver inte när jag säger att det var ca. 60 grader, vi var tvugna att ge upp 2 timmar innan  vi egentligen skulle sluta, det var nämligen ingen som orkade.
Hur som helst, efter jobbet drog jag in till stan med Emma som ville gå och kolla i någon secondhand affär på östermalm, som btw inte hade någonting vettigt. Efter det gick vi mot drottninggatan och satte oss och tog en öl, eller två.. men vem räknar. Jag shoppade loss lite, hittade en söt klänning, leopard-mönstrad :), och lite annat smått och gott.

.. nu ska jag bara kolla klart på en film sen gå och smaka på kudden.
Ha det bäst mina vänner, och resten... ja..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0