bortblåst trygghet

Nyligen hemkommen från en helg på Blidö sitter jag och läser nya MOORE. Ville ha den för att se hur BB-Jessica blev på bilderna hon tagit för tidningen. Det är så ovanligt att se en tjej utan stora badbollar som bröst. Hon blev riktigt snygg på bilderna, vilket gör mig ännu mer sugen att själv bli fotograferad på liknande sätt. Kanske låter helt sjukt och en aning iq-befriat men jag tycker att bilderna är fina och det är faktist så att jag behöver lite bekräftelse, tyvärr!


Big Brother-Jessica i MOORE

Idag är jag bakis, btw, och jävligt skakis. Festade loss lite igår på landet och tog ledigt från jobbet idag. Det var absolut inte skönt att komma hem till Hässelby, jag kände i bilen att klumpen i magen och ångesten växte ju närmre Stockholm vi kom. Det är så illa att jag inte alls trivs eller känner mig psykiskt trygg här hemma längre. Är hellre på landet eller någon annanstans.
Det var så mysigt att umgås med och få krama på familjen, spela krocket, äta god mat, ligga i hängmattan och bara vara. Det enda som var jobbigt var att människorna som var där påminde så mycket om en stor del av mitt liv som inte längre finns och vid middagen på lördag-kväll brast det, jag var tvungen att låsa in mig på mitt rum ett tag. Men annars var det toppen och det var skönt att sen kunna umgås med dom som vanligt även om det endå fortfarande gör väldigt ont.

4 dagars arbete och slit kvar sen har jag semester, ÄNTLIGEN!!
Då är det njutning på hög nivå som gäller, festa, sola och festa lite mer.

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har bara dig själv att skylla!......

2006-07-24 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0