en dag kvar =)

Wops, försov mig.. IGEN!
Hängde på stranden istället och skulle åkt till grönan med systris men har ju inte fått någon jävla lön ännu. HORA! Det blir en hemma-sittarkväll istället och har man tur så kommer man upp i tid imorgon.
Det är ju sista dagen på jobbet så då ska man väl fösöka orka.
Fy fan vilket röj det kommer vara sen, helt galet.. Om jag får min lön vill säga =/

Det är snart äntligen semester och jag har aldrig varit så kåt på att festa som jag är nu. Hoppas verkligen att det blir lyckat i helgen och massor med röj!
Ska antagligen till landet nästa vecka och äntligen få åka lite wakeboard som jag ännu inte gjort, vilket är illa. Får se hur det går med mitt felknullade knä också. Drygt om jag inte ens kommer upp p.g.a det.

Ne nu ska jag bränna lite skivor, smell you later!

talang? nej jag är proffs walking on water

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0