en fläck i taget

Idag var det en ovanligt trevlig dag på jobbet, lyckades bli dyngsur pga en hämndlysten arbetskamrat.. Men han ska nog få igen, den lilla britten!! När han minst anar det..
Det är bara två dagar kvar på jobbet nu, känns nästan lite sorgligt... NOT!! Ska bli så sjukt skönt och OJ vad jag ska festa i helgen. Party hemma hos mig på lördag när min älsklings-Linn fyller 19 och på fredag kanske man får umgås lite med Liza som också går på semester. Yeah, blondes have more fun!!

Mamma och pappa har lämnat mig igen, de kastade på sig skinnställen och drog iväg på motorcykeln, jag får minsann aldrig umgås med päronen efter en hård dag på jobbet när man som mest behöver dem. Nee, istället kommer jag hem till en ilsken hund och två sjukt osociala systrar. Men men, snart är det över.
-Jag tar en fläck i taget


jag bjuder på mig själv
Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0