ensam

Det är fruktansvärt  drygt att vara ensam hemma.. Man blir nästan galen.
Jag har nog aldrig haft så tråkigt som jag har nu. Det skulle underlätta om man bara hade någon här att prata med, eller kolla på. Ni anar inte vad jag har gjort under de här ensamma dagarna hemma och ni vill nog inte veta heller.. drygt drygt drygt!

Det jobbigaste är nog att man tänker så mycket när man är ensam, och det finns bara en sak att tänka på just nu känns det som och det är det SISTA jag vill tänka på men det går liksom inte att få ur detta ur skallen hur mycket jag än försöker. DET SUGER!

.. men men jag ska inte klaga, tänk på barnen i Afrika. / Pussar och Kramar


Kommentarer
Postat av: linda pina

ja ska komma hem till dig och prata med dig så kan du få titta lite på mig också ;) MOHAH !

2006-07-19 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0