Gissela - min Lotta <3

blidö-festerna, besök på tv4, ängby-picninck, fester, allsång, grönalund, drottningholm, snabbast på tipsryndan, sälen med snowboardåkning och solo på scenen, krogrundorna, 3 år i hässelby gymnasium, skitsnacket och så sjukt mycket mer.


Så mycket glada minnen och så många gemensamma upplevelser som jag vet att jag aldrig kommer glömma. Hoppas de här månaderna går snabbt för jag kommer sakna dig så sjukt mycket. Du är ju vår Lotta då, nu och förevigt, även om du lämnar Sverige så kan du aldrig splittra på vår oslagbara trio.

Känns nästan overkligt att du verkligen inte kommer finnas här med oss på typ ett halvår, att du inte kommer vara med på festerna, middagarna, utflykterna, bakisdagarna.. Aah! hur ska vi alla klara oss utan dig Gissela!?

KÄRLEK


Hoppas iaf att du får det underbart kul med många nya upplevelser och minnen som du kan berätta för oss när du kommer hem. Och glöm inte att krama på Ciccilina, den lilla nallen som du fick av mig, så att du inte glömmer bort mig.

Jorden-runt-mycket kärlek till dig min solstråle!

She brings a smile to my face every day


Följ hennes adventures - http://gissela.blogg.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0