Livet är en fest och du är sjukt bjuden

SHUEE!!
Imorgon är det sista arbetsdagen för MOÎ, eller ja, årminstone den här veckan. Efter jobbet är det bara hem och fixa iordning sig för en fest hemma hos Linda, det är dags att säga hej då till våran Lotta  :( .. Hon lämnar mig här i Sverige för att plugga vidare i Australien, DOMHYVE!! -Kommer sakna dig jorden-runt-mycket, får se om jag klarar mig utan dig annars får jag pallra mig till Australien och hälsa på.

.. på fredag bär det däremot av på andra äventyr, Västerås och Powermeet med Olson och gänget, det kommer blir ett jävla drag... förhoppningsvis. Om det nu inte slutar med brutna ben och sjukhusvistelser.

Det här är Cissi som signar ut, slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0