Över nu, men kommer ihåg alla dagar med er

Söndagen 2/6
Jag älskar dig, kommer sakna dig! Förlåt för all smärta..
Du gav mig de 3 bästa åren i mitt liv och jag förstörde verkligen ALLT!!

Du är värd det bästa! Hej då!   happy days



Lördagen  1/6
Jag var på poolparty vilket var ganska trevligt.. ett tag!
Jag puttade nämligen Martin i poolen, BIG MISSTAKE! Han ville självklart ha payback och då åkte lilla Ciccilina i och hennes oskyldiga mobil som tyvärr drunknade!
Just nu är det väldigt tuffa tider då jag har det svårt att klara dagarna utan min mobil, jag får antagligen en ny men kommer sakna min tygklädda vän. RIP mobilen!

En tyst minut för min lur ...   R.I.P   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0