trött

Hey!
Vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna då? Jo har blivit av med den bästa människan i mitt liv, ofrivilligt dock men det är bara att försöka gå vidare. Det som inte dödar mig gör mig starkare. Förhoppningsvis!
 
Igår var jag på Grönan med arbetskamraten, Emma/Stig Helmer, det va helt okey. Har nog aldrig sprungit igenom spökhuset så snabbt som då, vilken rulle!
Grönalund är dock, som nästan allt annat, sjuukt överskattat. Folket där består mestadels av en massa fjortisungar som är där ENDAST för att åka "Popexpressen". De allra flesta, om inte alla, har riktigt trashiga kläder och ser riktigt tacky ut  med alldeles för mycket smink och hoppar runt som små överkåta bimbobrudar, tragiskt!.. 


Gröna Lund
.. haha! Jag börjar låta som nån jävla moraltant, är nog bara på dåligt humör idag, är lite småtrött dessutom och det blir inte bättre av att veta att jag egentligen måste städa, tvätta och diska :( .. Livet är inte rättvist.
Men det är iaf fredag imorgon och jag ska ut och röja, shejka, bumpa & grinda!

So long all my bitches and hoes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0