Update

Jaha så var man "on it" igen.. Ja alltså man är där man inte vet varken ut eller in. Får väl hoppas att man får reda på det snart för det här är det värsta som finns även om jag verkligen förstår dig och att det är helvete det du går igenom.
Spekulationerna är många och de är inte nådiga..

..anyway. Har äntligen planerat in lite "adventures" i sommar, en sista-minuten-resa är inplanerad lite så här i sista minuten. Fortfarande har jag ingen aning om vart den kommer gå men jag vet att det är med Liza och Caisa, de lite mer vulgära i min kompiskrets. Senare på sommaren ser det ut som en galen roadtrip kommer dyka upp, planerade sen långt tillbaka med mina Ekerö-flickor. Jag hoppas verkligen att det blir av för det skulle verkligen bli skogstokigt!

Jag uppdaterar senare när jag vet mer för de som är nyfikna :) .

Vilket RÖJ!  Sista-minuten-resa  Roadtrip



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0