Äventyraren!

Igår var jag ute på nya äventyr. De mindre systrarna Arnblom hade avslutning och den äldre av dom, Lajzan, slutade nian. Nu ska hon ta tag i sitt liv och kliva ut i den riktiga världen. Detta ville hon självklart fira med alla sina väninnor och jag var ju självklart inte den som sa nej till att joina. Tyvärr!
Kvällen börjar med kaos och fortsättningen blev inte mycket bättre. Om jag själv skulle beskriva kvällen skulla jag använda ord som överskattat och värdelöst. Men självklart så var jag nöjd och glad för min systers skull eftersom hon hade kul och det var trots allt hennes dag.

Dagens aktiviteter har varit lugna och sansade, jag spenderade de 3 första vakna timmarna på stranden med Sandrew, min förevigt trogna soulmate. Där lyckades jag bränna mig ytterligare i mitt redan tomatröda ansikte men jag mår ändå toppen.
Efter middagen tog jag en liten tripp till Plantagen med mor och far som skulle införskaffa blommor, en massa blommor till landet och diverse andra prylar. Mycket trevligt!
En annan viktig händelse var ju Matchen mellan Sverige och Paraguay, som vi inte helt oväntat vann med 1-0. Jag såg inte själv matchen men i det här huset behöver man inte kolla eftersom man bara behöver lyssna på pappas vackra stämma från övervåningen så förstår man precis vad som händer. Det är toppen :).

Imorgon dock bär det av till Vaxholm med min Linn, vi ska tillsammans spendera natten i skogen med en liten snorunge. Japp! Vi ska nämligen vara barnvakt.
Det ska bli skönt att för en gångs skull ta det lite lugnt och umgås med "Bettan" som jag inte träffat på alldeles för lång tid.


Det var allt för nu, I'll keep you posted!
Dröm sött!

God Natt! Sov Gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0