Fan va drygt!

Första dagen på jobbet var ju inte direkt en hit, nej det var sjukt drygt!! Tjänade iofs ca 800 svenska dinarer bara idag så man ska väl inte klaga allt för mycket men samtidigt känns varje vardag i sex veckor som ett låångt och rent helvete.
Jag har kämpat arslet av mig idag, det är verkligen ett jobb som jag aldrig nånsin skulle tänka mig själv göra men nu är det så här så det är bara att bita ihop. Efter de här veckorna kommer jag fira mig själv så jävla stenhårt.

Midsommar på fredag, då ska jag till landet och supa syrran under bordet, sen får man se vad för äventyr som väntar  oss på Blidö. Något ska vi nog lyckas åstadkomma tillsammans, vi är ju trots allt systrarna Arnblom, det kan inte bli annat än röj :)

Nej nu ska jag ta en lååång dusch
Skön kuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0