No injury, No cry

Hemma från Vaxholm och mer ångestfylld än vanligt. Imorgon börjar nämligen allvaret, jag börjar jobba!
Inge mer festande, igår var med andra ord den sista dagen med alkohol till åtminstone på torsdag. Får se hur jag klarar mig, skakar redan...

Nej men skämt o sido, det har blivit alldeles för mycket på sista tiden. Luckorna blir allt fler och jag blir mer och mer bortgjord. Jag behöver en paus nu, och jag är inte den enda som tycker det ...

Jag var på rålis igår med lite people och drack öl :) NICE! Jag hamnade på fest på Ekerö och tog mig hem med taxi sen gjorde jag bort mig lite innan jag deckade till filmen "rädda menige ryan". Låter som en lyckad kväll? Jajjemen för jag har inga nya skador, och knät är nästan helt läkt. TOPPEN!

Kyss och smek honeys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0