singel tills vidare ...

Midsommar är som alla andra högtider, mycket överskattad. Jag spenderade min på Blidö. Den var ganska seg, det var skoj med femkamp och kubb såklart men kvällens långpromenad var ingen höjdare direkt...

När man kommer hem så är de klart att helgen ska avslutas med en härlig diskussion med personen som står mig närmst till hjärtat. Det är slut mellan oss men du gör mig förvirrad! Vill du ha mig så är jag din och bara din. Jag har sagt det så många gånger och jag säger det igen, jag älskar dig och bara dig men du tycker som jag att vi inte ska vara med varandra nu, men jag är övertygad om att vi kommer hitta tillbaka till varandra för du är killen i mitt liv. Vi är menade för varandra, det SKA vara du och jag men just nu och under sommaren behöver både du och jag tänka efter, framförallt du eftersom jag svikit dig så många gånger. Är jag verkligen värd det!? Jag har aldrig saknat dig så mycket som jag gör nu, jag önskar du kunde förstå det. ANDREAS HAGEN, du är och förblir en del av mitt hjärta, no matter what!!

Hugs and kisses! <3

2003 2004 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0