Solbränna och annan bränna

Ja ja, jag vet att jag lovade att skriva om mitt nya lyckliga liv men jag är ju så bränd i huvudet så jag lyckas ju förstöra denna glada fasad som jag byggt upp.
Numera ska jag bara  nicka med huvudet och hålla med, det spar både energi och tid. Jag missförstår och upprör vilket är sjukt onödigt, du och jag bråkar med varandra mer nu än vad vi gjorde när vi var tillsammans - det kan bara betyda en sak, eller?

Hur som helst är vädret fortfarande underbart, jag har även denna dag spenderat min tid på stranden och lyckats bli mer än bränd i huvudet, jag har nu även en härlig bränna i både ansikte och på bröst. Men det stoppar inte mig, imorgon tar jag nya tag. Då ska jag ut och sola och bada med min älskling, Linne, a.k.a Bettan!
Årets första dopp inträffade också idag, här i Hässelby dock vilket i mina ögon ses som fusk, det är inte ett riktigt "dopp" fören du badat i HAVET. Det vill säga för min del, på Blidö också känd som "ön i solen". Där ska jag förhoppningsvis spendera mycket tid i sommar med familj och vänner, det är bara att svänga förbi om ni känner för det.

... så vi ses där :) Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0