3 veckor idag

hundfjälletHundfjället närmar sig med stormande steg och nu är det bara 3 veckor kvar.
Jag längtar efter att få sätta på mig brädan och bara glida ner för backen så där som bara jag kan, haha!! Ne, men det är så sjukt kul och jag vill så gärna vara där nu. Och det är ju självklart inte bara snowboardåkningen jag är ute efter utan kvällarna på krogen och allt nytt folk.
Folk som jag inte har några förpliktelser till och som jag aldrig mer behöver träffa.
Ett stort plus är att mina älsklingar Lisilale, Linnsan och Olson är med också! Det kommer bli så grymt, det enda jag är lite orolig för är hur pass bra eller snarare dåligt alla människor passar ihop. Det finns lite dåliga vibbar i luften redan nu men jag har bestämt mig för att hålla mig utanför och det står jag fast vid.
Jag längtar bara till de sköna förmiddagarna i backen, grymma eftermiddagarna på efterskin, lugna middagarna hemma i stugan och de HÅRDA nätterna på krogen. Det kommer bli sjukt bra och vi kommer skapa sjukt bra stämning!
Chipsilale, Lisilale, Linnsan, Eve, Martin, Olson, Wredde och Jonas - ELIT

Annars har jag har jobbat hela dagen och förfrysit mina stackars tår. Det är inte helt okey väder ute och det tycker inte barnen på dagiset heller. Eftersom i princip all personal är borta så var vi typ 2½ man på 17 ungar och det var ganska kämpigt. De flesta skrek rakt ut för minsta lilla och alla frös men vägrade ha vantar på sig. Imorgon blir det en likadan dag, min sovmorgon till klockan 11 försvann ganska snabbt, jag börjar 8.30 ist och slutar 15. Men men, det blir ju en del pengar sen förhopningsvis och då kan det vara värt lite förfrysta tår, snoriga näsor och skrikande monster.
Väl hemkommen berättar min kära far att han har lagt ut min älskling på blocket. Det är förresten inte bara min älskling utan hela familjens. Vem tror han att han är, göra sig av med min baby, ska man inte ha något kvar. Jag är så ledsen, besviken och förbannad på pappa för det här. Det kan låta hur löjligt som helst men sån är jag. Pappa har gjort så här mot mig i alla år och jag bli lika besviken varje gång. Jag älskar varje bil som det vore min egen och btw hur fan kan man byta en Mercedes Vito mot en Chevrolet Avalange. Det är ju för fan vansinne!.. Hmm, det kanske gick lite överstyr nu men jag har en tendens att överdriva när jag är upprörd så det får ni fan ta!!..


my baby
Min baby!

Lite cred till Adde också som klarade teorin idag, han fick 55 poäng, grattis!!
Ännu mer creds till Leo som för det första klarade halkbanan idag och för det andra som klarar av min syster som beter sig ganska slynigt mot honom och alla andra för den delen. Han borde få ett pris i tålamod!!

Kill kill i maggropen, nu stänger jag dagboken! (-Snott citat av Emilia som förövrigt är lite långsam med bilderna från Halloween)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yees I know, but no computres!

2006-11-10 @ 16:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0