ännu ett mindre skönt avslut på en bra kväll

Igår var det fest igen, det efter en sjukt god middag och besök av goda vänner.
Olson och Jimmy kom hit och drack med pappsen och Per-Tomas. Det var trevligt, klockan 21.00 tog vi taxi till Brommaplan för att möta resten av de partysugna vännerna. Vi blev ett stort gäng och vi lyckades komma till festen komunalt utan att ngn av oss blev avslängda, trots den stora mängden med alkohol.
Festen som vi så smoningom kom till ägde rum i en lokal som låg i ngt som såg ut som ett gammalt lager hus men det var mycket folk och skön musik och kvällen urartade sig och blev helt okey. Jag såg även ett väldigt gammalt ex där som inte såg helt okey ut, dessutom avskyr jag och mina kompisar honom ganska mycket. Ännu ett TVI!!
 Vid 12 så kände jag att jag druckit lite för mycket och och då var jag tvungen att vända ut och in på magen ett par ggr genom fönstret och sen lite inne på toaletten. Efter det tog jag en taxi hem, som Olson betalade... igen!! (Tack älskling!)

Idag sov jag till klockan halv 2 ungefär och det är papis dag idag så idag blir det precis som han vill. Tyvärr!
Jag har börjat prata med Andreas igen och det är skönt att veta att man inte är lika hatad längre, jag kanske aldrig var hatad egentligen men jag kände mig hatad. Hur som helst så är det en sjukt lättnad.
Hans mormor ligger på sjukhus just nu och är ganska dålig och jag hoppas att hon snart får komma hem eftersom hon verkligen inte trivs på sjukhuset. :(
(Jag håller på dig och du är en riktig super mormor, du kommer bli som ny igen... )

Glöm inte att gratta era farsgubbar nu!
PÖSSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0