dagen efter..

Jag vet inte hur jag lyckas men jag mådde så sjukt bra på förmiddagen igår med tanke på att det var dagen efter kvällen före. Men på kvällen så kom det igen, jag mådde så dåligt att jag t.o.m spydde (som jag skrev i tidigare inlägg). Men kvällen blev ganska så lugn, åkte hem till en vän och kollade på tv och deckade där. Fick ett sms på kvällen också, - alltid lika kul när du hör av dig även om jag inte kunde svara pga av pengabrist!.

Bilderna från Fredagens fest finns nu på min data men jag längtar efter Emilias bilder, jag är ganska säker på att de är mycket smaskigare än mina.
Dagens schema är ganska tomt, jag kanske ska köra lite bil om jag orkar sen får vi se vart eftermiddagen och kvällen för med sig.

Är ganska lycklig just nu, för min Sandrews skull och för min egen. Allt börjar falla på plats igen och stenen som tyngde mitt hjärta känns lättare och lättare.
Mitt självförtroende har vuxit och jag har förstått att jag måste säga nej för att inte få dessa ångestattacker och samvetskvalen.
Duktiga Cissi som lär sig saker alldeles för sent, men bättre sent än aldrig antar jag ;)

Take care!

Kommentarer
Postat av: em

hoho they will come! Imorgon hoppas jag, lägger upp dom på schemilia.blogg.se haha mobbat att jag också har en :P
tack för en skön fredag även om jag åkte jätte tidigt ;) pussåkyss!

2006-11-06 @ 09:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0