det ordnar sig

Imorgon.. eller nu är det egentligen Fredag. Det är skönt.
Har lite ångest för allt som ska göras imorrn eller redan nu ska jag iofs bränna 3 skivor till Olson för det kommer jag inte hinna imorgon. Då ska jag nämligen till arbetsförmedlingen och trafikskolan.

Idag var jag hemma igen från jobbet för att bli fullt kry och nu har dom tagit in Pamela imorgon så förhoppningsvis behöver dom inte mig då. Efter det är mina 20-timmar-i-veckan slut, då ringer dom bara när dom behöver hjälp.
Jag var även i Solna idag, på St. Martins gymnasium och kollade på Lisas "work of art", de hade nämligen öppet hus och där visade dom frisyrer, kläder och smink som de alla kreativa elever på skolan gjort och fixat själva och sedan visade dom det på en catwalk och Lisa hade självklart gjort en enastående frisyr. Hon är ett riktigt "pro" min älsk. Efter visningen följde jag med Lisa och hennes mamma och shoppade lite... eller mycket på ICA MAXI och sen åkte jag hem. Eller ja, jag fick ju sitta och vänta på bussen en halvtimme och sen åka buss en timme så det tog ju ett tag.

Nu sitter jag här och försöker tänka posetivt även fast mitt liv just nu är allt annat än posetivt.
Det har fortfarande inte kommit någon snö i Hundfjället och vi åker om en vecka, mina känslor är upp och ner och jag vet varken in eller ut.. Ska jag, ska jag inte, vad tror han egentligen, jag fattar NOLL!? ..
Men som sagt jag tänker posetivt och tar varje dag som den kommer för jag orkar inte en kväll till som igår. Jag har haft sånna kvällar så det räcker och bli över, har ärr i hjärta och på kroppen så det räcker också för den delen så nu får det vara nog.

Det var allt för ikväll nu ska det brännas skivor sen sovas.. fast jag ska såklart kolla på film först men sen ska jag sova.. :)  CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0