Djurgården-Malmö 2-5

Jaha, ikväll var man på match då med pappsen, han kompis och hennes dotter...
Matchen var helt värdelös, sämsta jag sett hittills. Jag säger som pappa Hässelby spelar bättre än Djurgården gjorde idag. Det var verkligen helt sjukt, om inte sätena hade varit så obekväma hade jag somnat på plats. MALMÖ LIKSOM!! HALLÅ?? Vi åkter på stortorsk av MALMÖ!

Matchen såg ut så här!

Aja, anyway! Annars var kvällen ganska okey, jag och Nicole satt och sjöng med till The Voice på vägen hem och nu har jag pratat med alla och några till på internet.
Utgång antagligen på Lördag, imorgon blir det nog mest mys med någo, antingen familjen hemma eller med någon annan. Det ska bli lugnt iaf.. hoppas jag!

Just nu: Lucky days ahead of me... förutom att jag måste gå ner i vikt. Whatever it takes!!
Ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: olson

hahahahhahahah 2-5hahahahahahahah

2006-11-17 @ 16:39:45
Postat av: extra morsan

du sköter dej bra älskar dej

2006-11-17 @ 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0