do ste tora!

Idag har jag lärt mig hur man säger jag älskar dig på persiska. Jag lärde mig det medan jag tittade på film hemma hos Lisa på hennes hemma bio. Vi såg vingar av glas och sist jag såg den var med kyrkan i Hässelby Strand med alla blivande konfirmander. Det var tider det.
Hur som helst, filmen var sjukt bra även denna gång och jag och Lisilale satt och dreglade över Alexander Skarsgårds dåvarande kropp och leende. Ja, för han är ju inte lika fräsch idag som han var i den filmen och dessutom börjar han bli gammal.

Efter godis, middag och film så gick vi på promenad ner till vattnet och pratade och filosiferade om allt och lite till. Mest om ex, hundfjället och åren som gått. Det slutade med att jag kom fram till att allt är så sjukt annorlunda och att det inte alls slutade som vi tänkt oss. Men vi är ganska nöjda ändå, eller hur Lisa!?

Hundfjället är nära nu och det känns bra, jag och Lisa kommer antagligen bli ganska hatade. Både jag och hon har en stark känsla av det. Vi är båda ganska galna och bangar typ inte på nåt. Dessutom är vi fast beslutna om att vi ska ragga satan när vi är där!! .. Sen hur det slutar, det är en annan femma med tanke på att Jonas ska följa med, Lisas EX!!!!! Ja du, men han är inte så populär i våra ögon just nu så...
Jag förstår inte nöjet i det här med ex, det skapar dålig stämning för alla. Visserligen så har jag själv satt mig i min situation men jag menar t.ex Lisa och Sandra är ganska oskyldiga...

Snart kommer det nya bilder från Halloweenfesten och Erotikmässan, här är en smygtitt på Sandrew!

Sandrew på erotikmässan

Do ste tora!

(P.s checka in det här, roligare serie får ni leta efter... lääänge! http://www.youtube.com/watch?v=fR1ynQ9etck&eurl)

Kommentarer
Postat av: olson

åka skidor i hundfjället!! grymt kul

2006-11-06 @ 23:47:05
Postat av: cecilia

aa fast du får åka pulka gubben

2006-11-07 @ 00:02:38
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: olson

glöm

2006-11-07 @ 00:05:20
Postat av: cecilia

men joo , va tror du!! .. du ställer dig inte på ngr skidor iaf..

2006-11-07 @ 00:33:44
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0